JOM JADI "DOWNLINE" NASIHANGIT

14 September 2011

6 CARA ROMANTIK UNTUK AJAK COUPLE


Kalau dulu korang dah belajar cara macam mana nak clash dengan begitu romantik, kini tiba masanya korang nak mengayat awek baru. Tapi, bagaimana? Jangan risau, kalau clash pun boleh romantik, nak kapel mesti la super duper romantik. Caranya, korang upload gambar ni dekat Facebook lepas tu tag nama orang yang tercinta. :)



Wah, so sweet. Muahahaha :D. Agak-agak, korang dapat kapel tak dengan pasangan idaman korang tu? 
Comments
6 Comments

6 mangsa nasihangit:

Paris Hilton (M) said...

yekkkkkkkkkkkkkkkkkkk

yo87 said...

romantik tak? muahaha ;D

CikHaniBhulat said...

eeeyeekkk..reject terus!!!

Ammar Alisyak said...

kisah plak aku ni....

Ammar Alisyak said...

kisah plak aku ni....

Ammar Alisyak said...

kisah plak aku ni....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...