JOM JADI "DOWNLINE" NASIHANGIT

25 November 2011

2 INGIN TERBANG SEPERTI SUPERMAN ???


Korang teringin nak rasa aksi terbang laju macam Superman? Jangan risau, nasihangit boleh tolong sempurnakan imaginasi korang tu. Caranya senang saje, korang cuma perlu letak penumbuk korang betul-betul atas skrin monitor dekat gambar dekat bawah ni. Kemudian alami gegarannya. Korang dah faham? Kalau macam tu, apa lagi? Genggam penumbuk korang, lepas tu letak depan monitor untuk imej dekat bawah ni. :)



Letak penumbuk korang dekat center gambar atas ni yer. Amacam? Rasa tak pecutan Superman? :D
Comments
2 Comments

2 mangsa nasihangit:

wifenavy said...

nampak la gerak laju.. tapi kat sini gak lagi.. hi hi

yo87 said...

hehehe ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...