JOM JADI "DOWNLINE" NASIHANGIT

25 November 2011

7 KEJINYA REALITI DUNIA SEKARANG


Beginilah sedihnya realiti dunia sekarang. Yang tidak bermaruah lagi dikejar daripada yang solehah. Apa pun, apa nak dibangga dengan wanita tak bermaruah kalau yang mengejar mereka adalah golongan yang mengaku memang aku pervert, ada aku kesah? Kepada wanita solehah dekat luar sana, korang jangan risau sebab walaupun nasihangit dah berpunya, masih ramai lelaki yang baik macam nasihangit ni. Hehehe :)
Comments
7 Comments

7 mangsa nasihangit:

cik ika said...

btol3..ermm..

yo87 said...

jagalah aurat. :)

Mohd Zakwan said...

dunia ke arah akhir zaman.. macam tu la gamaknya .. harap2 kita semua terpelihara dengan kekuatan iman yang kukuh..amin
Blog Mohd Zakwan :)

yo87 said...

Amin. :)

bersama kak Es said...

lelaki yang baik kan untuk perempuan yang baik :)

Dr Zatiel Ismail said...

hi. nasib baik nasihangit dah kawen. perempuan bermaruh ni tak kisah pon tak dikejar. sbb yg kejar dia mestilah yg ade klas, tak heboh2 nak kejar org

yo87 said...

@Dr Zatiel Ismail

Erk, sejak bila nasihangit kahwin? Nasihangit single lagi cuma dah ada calon. Hehehe ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...