JOM JADI "DOWNLINE" NASIHANGIT

16 December 2011

1 LUKISAN TAMPAK HIDUP


Ya, pemandangan dekat atas ni bukan gambar sebenar tetapi sebuah lukisan. Ia adalah sejenis teknik yang dipanggil photorealism di mana pelukis akan melukis balik gambar yang disnap menggunakan kamera kemudian melukisnya di atas kanvas. Jom kita tengok lukisan lain yang nampak lebih real dekat bawah ni. :)






















Amacam? Kalau nasihangit tak cakap ni adalah lukisan korang pun tak sedar bukan? Hehehe :)
Comments
1 Comments

1 mangsa nasihangit:

Fakhruddin Abdul Aziz said...

betul ke? susah giler nak buat tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...