JOM JADI "DOWNLINE" NASIHANGIT

22 August 2011

11 GEMUK AKIBAT GENETIK


Tak semua orang gemuk sebab makan. Ada orang gemuk sebab pelbagai faktor. Antaranya ialah sebab tekanan perasaan, penyakit penghadaman dan lagi satu yang nasihangit nak bawa ketengah ialah gemuk akibat GENETIK.  Ye la, sebab parents dah memang berisi, so, risiko anak nak gemuk tu mudah. Macam kat bawah ni pun sama, gemuk sebab genetik. Hahahaha :D




Tak de ke syarikat nak keluarkan aiskrim nama macam ni? Nasihangit nak beli. Nanti boleh bagi alasan kalau ada orang tanye nasihangit soalan macam kat atas. Nasihangit gemuk sebab genetik. Hahaha :D

Comments
11 Comments

11 mangsa nasihangit:

Wahidah said...

wai pun berisi..aduhaii

afeb pilah said...

hahaha! sbb GENETIC jenama eskrem eh? ahahaha!XD

Hans said...

hahha
kalau ada ku pun nak
ekekekeke

makdara TERdiva said...

tak gemuk
chubby jer.. :P

kusiberjalan said...

sy bangge menjadi standard size uk cewah ahahah

ika said...

sedih kot da gemuk da nie

khairul said...

ada tips nk bagi gemuk tak..mkn dh berkilo2..bdn ttp maintain gak ni

yo87 said...

@khairul

makanlah genetic macam kat atas tu. haha ;D

Farihah Ahmad said...

nak beli ah genetics tuh. mana jual eh? kalah biz dr rozmey.

kay masingan said...

takut nak makan byk..nanti gemuk..gemuk psl kuat makan bukan psl genetik..huhu

CikHaniBhulat said...

hani mkn byk mana pon, bdn besarni.genetik..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...