JOM JADI "DOWNLINE" NASIHANGIT

22 August 2011

15 ILUSI OPTIK


Sebelum ni nasihangit pernah keluarkan enti bertajuk TENGOK PORN EFFECT MATA?. Kali ni nasihangit keluarkan entri yang sama cuma gambar yang berbeza. Soalannya ialah, gambar apakah yang korang nampak disebalik garisan ni? Macam biasa, sila tinggalkan komen yer. Hahaha :D
Comments
15 Comments

15 mangsa nasihangit:

cik fara said...

pening tengok.nampak apekah? bape saat kene tunggu?hehe.

yo87 said...

@cik fara

yg ni xde tunggu2 cik fara sebab kena julingkan mata atau dok jauh2 sampai nampak gmaabr ape ni. hehe. klu entri yg dulu senang je. yg ni mencabar sikit. :)

Farhanah Mokthar said...

nampak GARFIELD !!
kan kann..
ada hadiah tak dapat jawab betul?

:P

yo87 said...

@Farhanah Mokthar

Betol :) dapat hadiah nasi hangit sepinggan. ;p


Yang lain dah nampak ke? hehehe

eila's roy said...

aah nampak garfield

ken said...

wah tak boleh tahan.. lol

Dewi's Artwork Station said...

yg ni dh reti tgk sbb aritu nye entry...
so sng je nmpk garfield tu

alinac lover said...

pening ah

reen rahman said...

garfield.

JMR said...

sejam dok renung menda ni, terus muntah kuar murtabak bbuka tadi..

yo87 said...

@JMR

dasyat. hehehe ;p

Azham Vosovic said...

bamoak garfield gak, ehehehe

Syakir Rahman said...

garfield...hahaha
100 meter jarak bru kelihatan smar2...

Anonymous said...

tips dia..cube tngok dri side screen komputer anda..mesti nmpak tros..x yah juling2 kan mate..hehe

__arefiqrc__

Anonymous said...

nmpak garfield....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...