JOM JADI "DOWNLINE" NASIHANGIT

22 August 2011

3 SEPAKAT MEMBAWA BERKAT


Pernahkah korang dengan cikgu cakap bertengkar macam anjing dan kucing? Mesti pernah dengar kan? Lepas ni korang boleh bantah balik pepatah itu sebab sekarang ni, anjing dengan kucing pun boleh diibaratkan bagaikan aur dengan tebing. Kalau tak percaya sila teruskan bacaan yer. :)



Tengok, mereka pun bekerjasama tak nak kesejukan. Lepas ni bukak entri nasihangit ni tunjuk kat cikgu korang. Confirm cikgu korang surrender. Hahaha :D
Comments
3 Comments

3 mangsa nasihangit:

ayisy said...

Hahaha... Cute gila. Jelingan anjing tu lain macam. :P

yo87 said...

@ayisy

jelingan minta simpati.. haha

g0m0k9enDek said...

huhuhuhuhu~ ala2 cute gitu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...