JOM JADI "DOWNLINE" NASIHANGIT

27 June 2011

1 KENANGAN PERCUTIAN


Biasa kalau korang pergi bercuti, mestilah ada gambar yang korang snap untuk kenangan bukan? Namun, korang kena terus check gambar yang korang tangkap agar gambar tu puas hati. Manalah tahu kena snap balik sebab gambar blur ke, goyang ke.. Kalau pakai kamera digital xde masalah. Yang jadi isu kalau pakai kamera versi filem. Kalau tak, jadilah macam gambar mamat kat bawah ni, lepas dah siap cuci mesti mencarut. hahahaahaa



Baik punya censored... hahaha
Comments
1 Comments

1 mangsa nasihangit:

CikHaniBhulat said...

kesian org tu..xde gmbar kenangan =]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...