JOM JADI "DOWNLINE" NASIHANGIT

23 June 2011

1 GIGI TERCABUT

Pernah tak korang mengalami patah atau cercabut gigi masa makan makanan kegemaran korang? Macam aku pernah sekali patah gigi masa makan burger. BURGER? Ha'a, aku tak perasan dalam burger tu ada serpihan tulang lembu, aku gigit macam biasa, lepas tu patah gigi geraham aku. Damn... Tapi, gambar kat bawah ni lagi OMG.






Nasib baik kanak-kanak, belum tumbuh gigi kekal lagi. hehe
Comments
1 Comments

1 mangsa nasihangit:

CikHaniBhulat said...

mesti taruma budak tu nak makan aiskrim pas ni dah..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...