JOM JADI "DOWNLINE" NASIHANGIT

17 September 2011

7 MIGHTY MORPHIN POWER RANGERS


Kalau korang tak kenal Power Rangers waktu kecik-kecik dulu korang boleh dikategorikan sebagai orang yang tidak cakna dengan isu masyarakat setempat. Pergh, ayat Mat Sabu tu. Muahaha :D. Namun, bukan isu Mat Sabu yang nasihangit nak kupas kali ini. Nasihangit dulu minat sangat terhadap siri Mighty Morphin Power Rangers. Sampai hafal lagu anthem dia ni :







Namun, bukan lagu anthem Power Rangers yang mahu nasihangit kupas dekat sini. Perkara yang sebenarnya ialah macam mana rupa pelakon Power Rangers kini setelah fans Power Rangers akil baligh macam nasihangit. Muahahaha :D


Nasihangit dulu minat Power Rangers pink. Jangan ditanya kenapa sebab semua budak lelaki pada waktu tu menganggap si Kimberly ni sumber inspirasi mereka. Hahahaha :D
Comments
7 Comments

7 mangsa nasihangit:

loveville said...

kuning cantik..
hijau hensem gk eh,
hahaha :D

Pendamba Mawar said...

jason tu da chubby la..

tommy fuh dia makin mantap..tapi tu gambar lama dia lagi kan?

fiq. said...

abang2 kita je yang suke layan, kita layan sebab suka heroin pompuan je,,agagag

RAINS INDRANI FIRDAUS said...

peberet zmn kecik2 dahulu..skng power rangers da merepak giler...tommy peberet gua..

Azham Vosovic said...

sy suka Blue Ranger...dari dulu hingga sekarang hahahahah

Night said...

ranger kuning atau nama sebenarnya thuy trang telah meninggal dunia pada 3 september 2001 pada umur 27 tahun...untuk info saja..^_^

yo87 said...

@Night

Ooo..thanks for the info. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...